Jak zaplanować w 100% użyteczne wizytówki? Czy są mi one potrzebne?

wizytówki

Jak zaplanować użyteczne wizytówki? Czy są mi one potrzebne?

Są Ci potrzebne, to pewne, dzięki nim zbudujesz sieć kontaktów biznesowych i zabłyśniesz profesjonalnym podejściem do swoich potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych. I już masz punkt, zaatakowałeś ich podświadomość, zasiałeś ziarenko.

Co powinno się na niej znaleźć?

Wizytówki to pierwszy oręż Twojej firmy w kontakcie z potencjalnymi klientami. Zadbaj o to aby były wyjątkowe i dobrze oddawały charakter Twojej działalności. Zależność jest prosta – ładne wizytówki = więcej klientów. Dlaczego więc masz sobie tego odmawiać?

Warto aby znajdowały się na nich podstawowe dane: imię i nazwisko oraz kontakt do Ciebie – telefon adres e-mail. Kolejne w przypadku większej firmy: stanowisko
Niezbędne okaże się logo, pełen adres firmy i dane rejestrowe.
Nie zapominajmy też o adresie strony internetowej i namiarach na media społecznościowe.

Projekt

Masz już jakiś pomysł? Szukasz inspiracji? Nie wiesz jaki kolor powinny mieć Twoje wizytówki?

Jeśli masz czas i wiesz czego chcesz możesz wykonać projekt samemu korzystając z gotowych szablonów i narzędzi dostępnych online. Tutaj polecamy znany i lubiany edytor online: Canva.
Jeśli jesteś profesjonalistą lub chciałbyś nim zostać… nie masz innego wyboru jak ściągnąć pakiet Adobe lub Corel i zatracić się w nieskończonej ilości możliwości jakie Ci one dadzą. Co ważne, nie musisz ich od razu kupować. Są tam też czasowo ograniczone, pełne wersje testowe ;).

A może po prostu brakuje Ci czasu i ochoty i chcesz zlecić projekt i druk wizytówek profesjonalistom? Nieskromnie powiemy: Jesteś w dobrym miejscu. Mamy sprzęt, mamy talent, mamy doświadczenie i mamy dla Ciebie czas.

Zaprojektujemy i wydrukujemy Twoje wizytówki tak, że mucha nie siada. W końcu drukujemy wizytówki od 25 lat. Skontaktuj się z nami i pogadajmy o tym – to nic nie kosztuje. Będzie nam też bardzo miło jak do nas zajrzysz. Nowa Sól, ul. Piłsudskiego 1A – tam na Ciebie czekamy.

 

Ale skąd wziąć grafiki do wizytówki i dlaczego nie z googla?

Zapewne pierwszym Twoim pomysłem, jako młodego projektanta, na znalezienie odpowiedniej grafiki do Twojej wizytówki jest wyszukiwanie obrazów za pomocą google’a. Czy to dobry pomysł?
Odpowiedź brzmi: NIE. O ile google jest świetnym narzędziem wyszukiwania grafik, to musisz wiedzieć, że większość z nich posiada swojego właściciela, któremu może nie spodobać się pomysł użycia jego grafik bez jego zgody.

Zamiast bawić się w małego złodziejaszka użyj grafik z licencją. Bezpłatne znajdziesz na przykład na Pixabay lub Unsplash. Płatne w takich serwisach jak Adobe Stock lub Shutterstock.

A na dodatek

Jak już skompletujemy ten must have możemy poszaleć, dodać coś ciekawego spójnego ze specyfiką branży. O czym mowa? W przypadku gabinetów kosmetycznych, gabinetów dentystycznych, może to być terminarz kolejnych wizyt, przy warsztatach samochodowych np. data kolejnej wymiany oleju.

A może pobawić się formą?

Czemu nie, nie muszą być klasycznego formatu, może być kwadratowa, składana. Jeśli będzie to uzasadnione branżą nawet cięta na laserze np. w kształcie grzebienia, składana do krzesełka.
Nie zapominajmy też o możliwościach uszlachetnienia takiej wizytówki folią błyszczącą, matową, lakierem wybiórczym, 3d. A na bogato to oczywiście złocenie lub srebrzenie.

Dobrze dopilnować, żeby taka wizytówka była trwała i po wędrówce z portfela do portfela nadal prezentowała się godnie. Czyli naszym zdaniem podstawowa forma uszlachetnienia folią jest pożądana.

ZOBACZ MOŻLIWOŚCI uszlachetniania

  • Poznaj je!

Folia błysk

Papier uszlachetniony w ten sposób jest bardziej odporny na uszkodzenia.

Folia matowa

Efekt matowy najlepiej sprawdza się przy ciemnym tle, sprawia że kolor jest bardziej głęboki.

Złocenie 3d

Takie uszlachetnienie na długo zostanie w pamięci Twoich klientów. Będą mieli poczucie, że inwestujesz waszą relację. W połączeniu z folią soft touch – efekt będzie rewelacyjny.

Folia matowa + lakier wybiórczy UV

JEST ICH WIELE, WIELE WIĘCEJ...

Dobieramy uszlachetnienia do konkretnej realizacji i branży, dla beauty – rewelacyjny złoty 3d – realizuje wrażenie luksusu, dla motoryzacyjnej – folia błysk. Zależy ja długo i w jakim środowisku dany użytek będzie służył.

Chcesz zamówić wydruk? pamiętaj aby podać...

Jeśli cenisz swój czas, zanim wyślesz do nas zapytanie, przygotuj odpowiedź na 3 ważne zagadnienia:)

  1. FORMAT
  2. NAKŁAD
  3. RODZAJ PAPIERU / USZLACHETNIENIA

Potrzebujesz reklamy dla Twojej marki? Dawaj do nas, ubierzemy Twój pomysł w profesjonalną grafikę!

Dodaj komentarz