Home / Informacje / Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, umożliwiamy zwrot zakupionych produktów w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny.
Wyjątkiem są jednak produkty personalizowane lub wykonane według indywidualnych specyfikacji Klienta – takie zamówienia nie podlegają zwrotowi, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
Zwrot nie przysługuje również w przypadku, gdy wady Produktu wynikają z błędów zawartych w przesłanym przez Klienta pliku, takich jak nieprawidłowe marginesy, linie cięcia, kolory, rozdzielczość lub treści widoczne w podglądzie projektu.

Aby dokonać zwrotu:

  1. Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: zamowienia@gigaprint.pl lub telefonicznie.
  2. Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki.
  3. Odeślij produkt w oryginalnym stanie i opakowaniu na adres: Gigaprint Piotr Gołaszewski
    ul. Piłsudskiego 1A
    67-100 Nowa Sól
  4. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Reklamacje

W przypadku wadliwego produktu oferujemy możliwość złożenia reklamacji na podstawie rękojmi lub gwarancji producenta.

Aby zgłosić reklamację:

  1. Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: zamowienia@gigaprint.pl lub telefonicznie.
  2. Opisz problem i dołącz zdjęcia uszkodzenia (jeśli dotyczy).
  3. Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij go do nas wraz z wadliwym produktem.
  4. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię o decyzji i dalszych krokach.

Wszelkie zgłoszenia rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu!